Κυριακή 24 Σεπτέμβριος 2017
Facebook
Linkedin
Googleplus

Σχεδίασε την επόμενη Social Media διαφήμιση σου με υπέροχα banner!!

Σχεδίασε την επόμενη Social Media διαφήμιση σου με υπέροχα banner

Αν έχεις μια νέα ή υφιστάμενη επιχείρηση και θέλεις να βελτιστοποιήσεις την εικόνα της στα social media, η επιλογή καλοσχεδιασμένων banner θα σε βοηθήσει να επιτύχεις τους στόχους σου. Ειδικά αν δεν επιθυμείς να ξοδέψεις χρήματα για διαφήμιση στα social media, τότε φρόντισε οι "δωρεάν" δημοσιεύσεις σου να χρησιμοποιούν καλοσχεδιασμένες εικόνες.

Ως επιχείρηση, επιβάλλεται πια να χρησιμοποιείς πολλές πλατφόρμες social media, όπως το LinkedIn,το Facebook, το Twitter, το Google+ και το Instagram. Με την χρήση επαγγελματικά σχεδιασμένων banner θα δημιουργήσεις τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να εδραιωθείς ως επιχείρηση, στους χρήστες τους.

Για να ξεκινήσεις, πρώτα θα πρέπει να σχεδιάσεις την social media στρατηγική σου. Το περιεχόμενο των άρθρων σου θα πρέπει να έχει σχέση με την επιχείρηση σου, και έμμεσα ή άμεσα να τη διαφημίζει.

Έπειτα θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις επαγγελματικά σχεδιασμένα banner, τα οποία είτε θα τα σχεδιάσεις μόνος σου ή θα τα αναθέσεις σε κάποιον επαγγελματία.

Όλες σχεδόν οι επαγγελματικές σελίδες σε κοινωνικά δίκτυα, περιέχουν μια κεντρική εικόνα και το λογότυπο της εταιρείας. Ειδικά το λογότυπο, που εμφανίζεται στο προφίλ της εταιρείας, πρέπει να έχει σχεδιαστεί στις κατάλληλες διαστάσεις που κάθε social media επιβάλλει. 

Είναι καλό επίσης να ανανεώνεις συχνά την κεντρική (cover) εικόνα της επιχείρησης σου στα social media. Με αυτό τον τρόπο κρατάς πάντα σε ενδιαφέρον τους υφιστάμενους αλλά και τους μελλοντικούς πελάτες σου. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να επιδείξεις στις κεντρικές εικόνες (cover photos), ώστε να έχουν σχέση με το τι προσφέρεις ως επιχείρηση.

Κάθε social media, έχει τις δικές του προδιαγραφές (διαστάσεις) για τις εικόνες που θα ανεβάσεις. Φρόντισε να τηρείς αυτές τις προδιαγραφές.

Σημαντικό επίσης είναι να αφιερώσεις πιο πολύ χώρο στην εικόνα από ότι στις λέξεις. Το facebook, παλιότερα, δεν επέτρεπε να γίνει διαφήμιση με χρήση banner που είχαν πάνω από 20% λέξεις μέσα σε αυτά. Αν και τώρα αυτό δεν ισχύει, καλό θα ήταν να τηρείς αυτή την αναλογία.

Τέλος, η εικόνα θα πρέπει να δημιουργεί αλληλεπίδραση. Με άλλα λόγια, όσο πιο ενδιαφέρων είναι το περιεχόμενο του banner, τόσα περισσότερα "likes" και "shares" θα έχεις, με αποτέλεσμα να γίνει πιο γρήγορα και άμεσα γνωστή η επιχείρηση σου.

Με αυτές τις απλές κινήσεις θα μπορέσεις να επιτύχεις τους στόχους της διαφήμισης σου.

Ο Σπυρόπουλος Κώστας είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Διευθυντής Πωλήσεων στην εταιρεία All about Business. Παράλληλα είναι αξιολογητής επενδυτικών προτάσεων του ΕΣΠΑ, τόσο στον ΕΦΕΠΑΕ όσο και στο ERASMUS+. 

Αναλαμβάνει τη σύνταξη επενδυτικών σχεδίων για συμμετοχή σε χρηματοδοτούμενα προγράμματα εθνικού και ευρωπαϊκού επιπέδου, την ανάπτυξη και υλοποίηση σχεδίων μάρκετινγκ μέσω των Social Media και τη σύνταξη - εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης (πρότυπα ISO).

Χρηματοδότηση ελληνικών φορέων στο πλαίσιο της δράσης Επιτάχυνση της Καινοτομίας
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2015
Τη χρηματοδότηση 16 νέων έργων καινοτομίας που βρίσκονται πολύ κοντά στη διάθεσή τους στην αγορά αποφάσισε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Οι χρηματοδοτήσεις εντάσσονται στην πρώτη φάση της δράσης «Επιτάχυνση της Καινοτομίας»... Read More...
2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Καινοτομίας και Νεανικής Επιχειρηματικότητας
Τρίτη, 12 Μαΐου 2015
Τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Καινοτομίας και Νεανικής Επιχειρηματικότητας με την ονομασία ideatree διοργανώνει για 2η συνεχή χρόνιά το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ), στο πλαίσιο των προκλήσεων που καλείται... Read More...
Έως τις 9 Μαρτίου οι δηλώσεις συμμετοχής στο διαγωνισμό SchoolLab
Τετάρτη, 04 Μαρτίου 2015
Έως τις 9 Μαρτίου μπορούν να υποβάλλονται οι δηλώσεις συμμετοχής στον διαγωνισμό SchoolLab, τον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό βίντεο με θέμα την επιστήμη, τον οποίο διοργανώνουν το British Council σε συνεργασία με την SciCo και την... Read More...
Διαγωνισμός φοιτητικών επιχειρηματικών ιδεών Καινοτομώ, Τολμώ, Επιχειρώ
Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2015
Διαγωνισμό φοιτητικών επιχειρηματικών ιδεών και σχημάτων στην επιστημονική περιοχή των εφαρμογών λογισμικού διοργανώνει την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου στις 17:00 στις εγκαταστάσεις του το INNΟVATHENS, σε συνεργασία με τις... Read More...
Επιχειρηματικός Επιταχυντής στο ΙΝΝΟVATHENS
Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2015
Tον «Επιχειρηματικό Επιταχυντή», ένα δωρεάν τριμηνιαίο πρόγραμμα, με στόχο την ενίσχυση και στήριξη νεοφυών και υφισταμένων επιχειρήσεων, πραγματοποιεί το INNOVATHENS, ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του... Read More...
Business Talents-Διαγωνισμός για Φοιτητές με Επιχειρηματικό Προσομοιωτή
Κυριακή, 28 Δεκεμβρίου 2014
Το BusinessTalents είναι ένας πρωτοποριακός διαγωνισμός για Φοιτητές με Επιχειρηματικό Προσομοιωτή, που θα σας επιτρέψει να διοικήσετε με την ομάδα σας μία εταιρία και να εξασκηθείτε στη λήψη κάθε είδους αποφάσεων πάνω στις... Read More...

Εγγραφείτε στο Newsletter